– dochází k závěru, …
– dochází k závěru, že neexistuje žádná významná výhoda plynoucí z velikosti firmy (esej Výnosy z rozsahu – vysvětlil princip přežití, podle něhož lze existenci výnosů z rozsahu posuzovat podle velikosti firem, které se udrží na trhu a prosperují), ve stati Teorie oligopolu použil klasickou teorii kartelové dohody k analýze oligopolního trhu – stabilita dohody závisí na možnosti jejích účastníků odhalovat a trestat nedodržení dohody – model zalomené poptávkové křivky
– teorie oligopolu
– použil klasickou teorii kartelové dohody =› stabilita závisí na možnosti účastníků dohodnout se a trestat nedodržení dohody
– teorie informací
– rozdíl mezi vzácným a volným statkem
– vytváření front a cenový rozptyl u stejných výrobců
– prohlásil že informace jsou vzácným statkem a jejich získání vyžaduje náklady (proto lidé nebudou dokonale informování – nevynaloží tolik peněz), teorie změnila pohled ekonomů na informace, vysvětlil reklamu, vytváření front, cenový rozptyl u stejných výrobků… (článek Ekonomie informací – vysvětlil, že rozhodování je nákladný proces)