5) Plánovaná výsledovka –
5) Plánovaná výsledovka – plánování výnosů, nákladů a hospodářského výsledku (konfrontace s cíli ostatních strategických oblastí)
– východisko prognóza tržeb pro plánovací období. (Tržby za vlastní výrobky a služby.)
– prognózy tržeb vlastních výrobků a služeb zpracuje pro finanční úsek útvar marketingu, který se podílí na zpracování obchodní strategie
– forma zpracování:
• tabulky a grafy jednotlivých komodit a teritorií
• presentace optimistické a pesimistické varianty
6) Rozpočet investičních výdajů +
7) Rozpočet dlouhodobého externího financování (volba finanční struktury – konkrétní formy zabezpečení zdrojů)
– volba finanční struktury, investiční propočty (konkrétní formy zabezpečení externích zdrojů)
– pojetí finanční struktury:
1. hledisko – poměr vlastních a cizích zdrojů
2. hledisko – poměr dlouhodobého a krátkodobého kapitálu