Poptávka a nabídka
poptávka a recese
4. Agregátní poptávka a agregátní nabídka
regulace agregátní poptávky
Poptávka po práci
Poptávka po výrobních faktorech
agregátní poptávka (AD)
Agregátní poptávka se zvyšuje, když:
Poptávka po penězích, tvorba peněz a peněžní zásoba, rovnováha trhu peněz, transmisní mechanismus, kvantitativní teorie peněz, neutralita peněz, in
Nízká poptávka
Dlouhodobá agregátní nabídka a potenciální produkt
agregátní nabídka v dlouhém období
Ekonomocký růst a agregátní nabídka a poptávka
Krátkodobá i dlouhodobá agregátní nabídka se zvyšují, když:
Agregátní nabídka klasická
7. Nabídka firmy v podmínkách dokonalé konkurence. Definice dokonalé konkurence. Odvození nabídkové křivky firmy. Reakce firmy na změnu tržní ceny.
4. Agregátní poptávka a agregátní nabídka
regulace agregátní poptávky
Poptávka po práci
Poptávka po výrobních faktorech
agregátní poptávka (AD)
Agregátní poptávka se zvyšuje, když:
Poptávka po penězích, tvorba peněz a peněžní zásoba, rovnováha trhu peněz, transmisní mechanismus, kvantitativní teorie peněz, neutralita peněz, in
Nízká poptávka
Dlouhodobá agregátní nabídka a potenciální produkt
agregátní nabídka v dlouhém období
Ekonomocký růst a agregátní nabídka a poptávka
Krátkodobá i dlouhodobá agregátní nabídka se zvyšují, když:
Agregátní nabídka klasická
7. Nabídka firmy v podmínkách dokonalé konkurence. Definice dokonalé konkurence. Odvození nabídkové křivky firmy. Reakce firmy na změnu tržní ceny.